Höst och nystart.

Att gå in i en ny period kan vara läskigt men är på många sätt också härligt, befriande och ger möjligheter till att starta om på nytt. Måndag, nytt år eller som nu: HÖSTEN!
 
Jag har ägnat senaste veckan åt att fundera på vad jag vill med min höst och kommit fram till ett antal konkreta beteenden som jag vill lägga till i min vardag. (Jag väljer att lägga till eftersom jag tycker det känns enklare och roligare än att plocka bort!)
 
Under min höst vill jag:
 
1. Minska min konsumtion. Både för att vara snäll mot jorden men också för att spara pengar!
 
2. Planera in ledig tid till mig själv. För att ge mig själv tid att t. ex läsa som jag annars aldrig hinner.
 
 
3. Äta ute en gång i veckan. Alltså ute som i UTE i naturen. Längtar!
 
 
Hur tänker du inför hösten? Vad vill du göra med den? Kom ihåg att det är du och bara du som kan bestämma hur din höst ska se ut! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0