Tillåt dig själv att köra ett trött-pass!

Ni vet de där gångerna när benen inte orkar öka, när armarna bara vill hänga längs med sidan av kroppen eller när bålen bara säckar ihop. 
 
Vi har alla dagar där vi har planerat ett träningspass men kroppen säger ifrån. Från och med idag vill jag att vi slutar att bli arga på vår kropp (det finns förmodligen en orsak till varför den reagerar som den gör) och istället gör något positivt av vårt trött-pass.
 
5 saker att göra under ett trött-pass:
 
1. Tänk att du fortfarande är snabbare/starkare/uthålligare än de som ligger kvar i soffan!
2. Njut av naturen runt omkring dig! Om du är inne på ett gym - titta på andra och hitta inspiration.
3. Tänk på nästa pass, det kommer kännas magiskt jämfört med detta!
4. Tänk på ditt mål. För varje steg du tar eller repetition du gör närmar du dig ditt mål, även om det går långsamt.
5. Le mot alla du möter. Jag lovar att både du och den du möter kommer bli lyckligare. Testa!!
 
 
HEJA DIG!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

oo heja sara! :) Inte visste jag att du kommit igång här igen, kul!

Behöver lite inspiration, den här veckan har jag cyklar ofantligt mycket och även gjort två bra spring-pass. Träning är verkligen svaret på att må bättre!

Svar: Hihi, kul att du hittade mig Maja! ;)Härligt! Då hoppas jag kunna inspirera lite :) KRAMAR!
hejamera.blogg.se

2014-10-09 @ 22:52:54
URL: http://majyaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0